poniedziałek, 31 marca 2014

Zupa z selerem naciowym i soczewicą.

Witam :)
Zupa z selerem naciowym i soczewicą powstała dzięki Maćkowi (3 letni kucharz ), bo kroił warzywa. Propozycja dla wegetarian, osób które nie chcą spędzić kilku godzin przy gotowaniu. Słusznie bo zrobiło się ładnie :) Przepis dodaję do akcji organizowanej przez Kruszynkę.

Składniki:
- pół szklanki czerwonej soczewicy,
- seler naciowy, ja dałam 8 gałązek
- paczka 450g warzyw mrożonych w słupkach (włoszczyzna),
- 1 puszka pomidorów w kawałakach, w zalewie,
- 1 cebula, 1 ząbek czosnku,
- 3 ziemniaki,
- sól, czerwona słodka papryka, przyprawa mix, jak do pizzy,
- łyżka oleju.

Wykonanie:
Na rozgrzanym w garnku oleju podsmażyłam warzywa, dodałam soczewicę, następnie zalałam wodą. Posoliłam, dodałam przyprawy i pokrojony przez Maćka seler i ziemniaki. Gdy wszystko zmiękło, zalałam pomidorami w puszce. Smacznego :)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz