wtorek, 4 marca 2014

Roladki wołowe z żurawiną.

Witam :)
Dziś u mnie na obiad wariacja na temat: roladki wołowe z żurawiną. Zawsze myślałam, że to danie pracochłonne. A tu niekoniecznie, robi się szybciej niż by się wydawało. Najbardziej pracochłonne jest zawijanie, ale to i tak dobra zabawa. Kolorowe, smaczne i szybkie do zrobienia, polecam :)

 Składniki:
- 4 plastry wołowiny na roladę,
- pół szklanki suszonej żurawiny,
- około 100 g szynki konserwowej,
- 5 ogórków kiszonych,
- 1 duża cebula,
- 1/2 puszki kukurydzy, 
- 1/2 szklanki warzyw mrożonych w słupkach,
- łyżka musztardy,
- sól, papryka słodka, pieprz.

Wykonanie:
Plastry wołowiny rozbiłam tłuczkiem, po czym posmarowałam musztardą. Na środek każdego plastra ułożyłam piórka cebuli, żurawinę, ogórka pokrojonego w słupki i szynkę pokrojoną w słupki. Zwinęłam białą nitką (z braku wykałaczek) i obsmażyłam na patelni z każdej strony. Roladki przełożyłam do garnka, zalałam wodą i dodałam warzywa. Doprawiłam do smaku i po około 40 minutach roladki powędrowały na stół. Smacznego :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz