piątek, 21 marca 2014

Budyniowiec.

Witam :)
Proponuję proste ciasto budyniowo-galaretkowe, które powstało na potrzeby chwili :)

Składniki:
- 2 budynie śmietankowe,
- 2 galaretki truskawkowe,
- 1 szklanka pokruszonych herbatników,
- 1/2 szklanki suszonej żurawiny,
- brzoskwinie w zalewie (syropie).

Wykonanie:
Herbatniki pokruszyłam, rozsypałam na blachę wyłożoną pergaminem. Budynie zagotowałam tylko w 1 litrze mleka. Gorący budyń zmieszałam z żurawiną i wylałam na blaszkę. Następnie przygotowałam galaretkę. Budyń się przestudził i stężał. Ułożyłam brzoskwinie i polałam lekko ściętą galaretką. Schłodziłam jeszcze w lodówce i wszystkim smakował, polecam :)

3 komentarze:

  1. Uwielbiam takie proste przepisy, z których powstają miłe dla podniebienia smakołyki :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    zyciepisanesmakiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam,moja rodzina wchłonęła to moment,bardzo proste i smaczne,polecam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste, szybkie i pyszne. Czego chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń