środa, 29 stycznia 2014

Jak zrobić gofry?

Witam :)
Jak dzieci nie chcą jeść, to każda Mama wymyśla. A może gofry? Tak! Zlecenie przyjęte, zatem do dzieła :) Zwykle robię gofry z gęstszego ciasta naleśnikowego z dwoma jajkami. Tym razem chciałam wypróbować gofry z mojego ulubionego "słodkiego" bloga MOJE WYPIEKI. I rzeczywiści wyszły chrupiące, bardziej suche, dzieci się zajadały, plan wykonany, pozdrawiam :)

 A tyle zostało do kawy:)
Składniki:
- 2 szklanki mąki pszennej,
- 2 szklanki mleka,
- 1 łyżeczka proszku do pieczenia,
- szczypta soli,
- 1/3 szklanki oleju słonecznikowego ( ja dałam rzepakowy),
- 2 jajka (żółtka oddzielone od białek),
- 1 opakowanie cukru waniliowego (małe).

Wykonanie:
Jajka rozbijamy, oddzielamy żółtka od białek i białka ubijamy. Wszystkie składniki miksujemy na jednolitą masę, a na koniec dodajemy ubite białka i delikatnie wszystko mieszamy. Pieczemy około 2 minuty na rumiano. Podajemy z ulubionymi dodatkami. U nas z cukrem pudrem :) Smacznego.

1 komentarz:

  1. Bardzo fajny przepis jaki wypróbuje dla dzieciaków na na dziś. Zawsze do goferków stosuję też dużo dodatków aby urozmaicać ich smak. Szczególnie polecam wszystkim owoce bo fajnie się komponują i nadają im lekkości. Też czasami robię prosty przepis na szybko http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-idealne-gofry/ jaki zawsze wyjdzie. Ale trzeba pamiętać o tym aby je czymś polać czy dołożyć parę owoców. Dziękuję jeszcze raz za wpis, dzisiaj postaram się go spróbować.

    OdpowiedzUsuń